Brandowe słowo kluczowe

Brandowe słowo kluczowe (Branded keyword) – są to wyrażenia, które zawierają w sobie nazwę danej marki lub brandu / nazwy firmy pozycjonowanej witryny. Pozycjonowanie serwisu na tego typu frazy wspomaga się używając Brandowych anchorów na innych witrynach internetowych.

Słowa kluczowe zawierające brand to nie tylko wyrażenia PR-owe z dopiskami takimi jak opini, praca czy sklep, Są to też frazy partial exact match, zawierające w sobie oprócz nazwy marki anchory typowo sprzedażowe. Oznacza to, że duża część brandowych słów kluczowych to wartościowe long-taile wspomagające.

Zapoznaj się też z analizą: Jakiego rodzaju sklep warto prowadzić w Polsce!

Pozycjonowanie serwisu na frazy tego rodzaju ma znaczenie nie tylko PR’owo – wizerunkowe. Wspomaga to zarówno sprzedaż jak i doświadczenia użytkownika (UX) o użytkowników znających już dany brand i szukających z nim powiązanych konkretnych produktów ze względu na zaufanie i przyjemne konotacje z daną firmą.

Dodatkowo stosowanie brandowych słów kluczowych podczas link-buildingu urozmaica i dywersyfikuje profil linkowy strony internetowej a także jest pomocne dla robotów aby mogły dopasowywać sprzedażowe słowa kluczowe do określonej marki.

Zobacz także ogólniejszy artykuł: Czym jest pozycjonowanie stron?

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *