Brandowy anchor

Brandowy anchor (Brand anchor text) – jest to treść odnośnika, która w sobie zawiera nazwę firmy lub brandu linkowanej strony internetowej. Brandowe anchory mają znaczenie nie tylko wizerunkowe budujące świadomość marki ale także w pozycjonowaniu między innymi dlatego, że są poniekąd naturalne, a w końcu link to link.

W przypadkach szczególnych takich jak działalności specjalistyczne, jednoosobwe lub konglomeraty specjalistów brandowymi anchorami mogą być imiona i nazwiska osób pracujących w danej firmie. Zwłaszcza jak zostaną połączone z tytułami, które posiadają lub nazwami wykonywanych stanowisk.

W HTML Brandowy Anchor może wyglądać tak:

<a href=”https://www.super-nazwa-firmy.pl/”>Super Nazwa Firmy</a>

Używanie anchorów z brandem jest w bezpieczne w ramach działań SEO. Czasami one same są pokrewne z URL anchor tekstami gdy pozycjonowanym brandem jest strona internetowa lub sam adres URL zawiera w sobie brand.

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *