Google Ads
Google Ads (Adwords) – jest to system reklamowy prowadzony przez Google, który umożliwia wyświetlanie linków sponsorowanych (reklam) między innymi w wyszukiwarce. Reklamy widoczne są na samej górze wyników wyszukiwania, nad wynikami organicznymi, a czasem także na samym dole SERP-ów. Reklamy oraz linki mogą wyświetlać się także w ramach programu partnerskiego Google Adsense.
Podstawową zaletą tego rozwiązania jest to, że opłaty dokonuje się za kliknięcia, które reklama wygeneruje . Dodatkowo emitowane są one osobom bezpośrednio zainteresowanym daną tematyką lub pokrewną a nie przypadkowym użytkownikom o ile odpowiednio zostanie przygotowana kampania przez specjalistę.
Efekty działań Google Ads (Adwords) są właściwie natychmiastowe w przeciwieństwie do pozycjonowania organicznego (SEO). Dzięki Ads’om można z dnia na dzień znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwania o ile konto reklamowe zostanie odpowiednio zasilone. Niestety w porównaniu do SEO efekt ten nie jest długoterminowy i w momencie gdy środki na koncie zostaną wyczerpane to reklamy nie będą emitowane.
Najnowsze komentarze