Google Mythbusitng czyli SEO’wi pogromcy mitów

Branża SEO i działania z nią związane są dość skomplikowane do wytłumaczenia. Wynika to przede wszystkim z faktu, że nie ma jasnych zasad, których należy się trzymać by odnieść sukces. Właściwie jakby były i każdy miałby do nich dostęp to nie miałoby to sensu. Ponieważ zarówno gdy ta dziedzina się rodziła jak i teraz trzeba doszukiwać się analogii w ciągle zmieniającym się środowisku, naturalnym jest to, że narosło w branży sporo mitów. Dlatego Google niedawno uznał, że część z złych przeświadczeń i mitów związanych z pozycjonowaniem należy rozwiać i obalić.

Zobacz też artykuł: Czym jest pozycjonowanie stron internetowych? Oraz Znajomość zagadnień SEO (nie tylko dla pozycjonerów).

Co znajdziesz w tym wpisie?

SEO Mythbusting

Dnia 2 maja 2019 Google na swoim kanale Youtube Google Webmasters opublikował trailer, w którym zapowiedział rozpoczęcie serii SEO Mythbusting prowadzonej przez Martina Splitta.

Google zauważył, że osoby zajmujące się tworzeniem stron oraz pozycjonowaniem witryn to nie te same osoby i nie zawsze się rozumieją. Z własnych obserwacji mogę dodać, że czasami sugestie niektórych zmian są bagatelizowane, albo uznawane za abstrakcyjne przez webdeveloperów. Dlatego za pomocą nowej serii komunikacja między światami pozycjonerów i twórców witryn internetowych ma być ułatwiona. Przy okazji Google informuje, że dzięki tym filmom błędne przeświadczenia wypracowane przez lata działań w wyszukiwarce zostaną wyplenione ze środowiska. Czy tak się rzeczywiście stanie i co Google ma zamiar ujawnić lub może dokładniej ujmując chce zasugerować społeczności? Czas pokaże!

Odcinki SEO Mythbusting

Do tej pory na kanale Google Webmasters opublikowano następujące filmy z tej serii:

Numer odcinkaNazwa odcinkaData
1SEO Mythbusting 10115.05.2019
2SEO Mythbusting Googlebot22.05.2019
3SEO Mythbusting Structured Data (BONUS)29.05.2019
4SEO Mythbusting Javascript6.06.2019
5SEO Mythbusting Web Performance12.06.2019
6SEO Mythbusting Web Frameworks27.06.2019
7SEO Mythbusting The Future of the Web3.07.2019

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *