Digital Promotion to rodzaj marketingu internetowego, który ma na celu promowanie produktów lub usług za pomocą różnych kanałów cyfrowych, takich […]
Co to jest link kanoniczny i jak go stosować?
Link kanoniczny (ang. canonical link) to specjalny rodzaj odnośnika, który wskazuje, która wersja strony internetowej jest główną, a które są […]
Co to jest SEO i SEM?
Definicja SEO SEO (z ang. Search Engine Optimization) jest to proces, który na celu ma osiągnięcie jak najlepszej pozycji w […]
Pozycjonowanie lokalne firmy na czym polega?
Pozycjonowanie lokalne stron to nic innego jak pozycjonowanie ogólne, ale dla węższego grona. Firma, która próbuje wybić się ponad konkurencję, […]
Linki dofollow i nofollow czym się różnią i jak je stosować?
Pojęcie linków dofollow i nofollow pojawia się w kontekście pozycjonowania strony. Jest to element działań optymalizujących, które podnoszą stronę wyżej […]
Jak zrobić dobrą tematyczną stronę zapleczową?
Strony zapleczowe to inaczej witryny internetowe, które oddziałują na pozycjonowanie strony docelowej. Na stronach zapleczowych umieszczane są linki, które przekierowują […]